SKRIVET: 2012-04-02, kl 13:55:24 | PUBLICERAT I: Lifetime

Give me brown hair for a day!

Hellu, sitter o slappar lite. Gick upp vid tiotiden och har suttit här sen dess, haha. Lat? Sitter och fipplar lite med bilder. Funderar på om jag orkar göra en ny header och möjligtvis ändra designen en aning. Känner att den här är så grå och trist.. Men vi får se, det tar ju sån jäkla tid och jag vet inte om jag har tålamodet för det idag.Men har lekt lite på picnik och jag har ju vart så jäkla sugen på att färga mitt hår brunt hur länge som helst. Så jag kolla hur det skulle kunna se ut. Tyckte det blev rätt bra faktiskt. Synd att jag inte vågar bara, hehe.. Men vad tycker ni?
(Stör mig grymt på hårstråt mitt i ansiktet,haha...)


Emelie Bylander

Det skulle bli assnyggt!



PUBLICERAT: 2012-04-02, 14:33:58 | URL: http://emeliemb.blogg.se/
mirja

Du var jätte fin i mörkt hår!:)



PUBLICERAT: 2012-04-04, 21:46:48 | URL: http://vickyagility.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3