SKRIVET: 2012-04-23, kl 20:07:32 | PUBLICERAT I: Lifetime

Allt kan vända

Godkväll! Hoppas allt är bra med er! Imorse kändes allting bara så jävla dåligt rent ut sagt. Kände att jag inte ens hade behövt kliva upp ur sängen utan stannat kvar under täcket och spolat över hela dagen. Men sen under eftermiddagslektionen började det sakta men säkert släppa. Prata en himla massa om lite allt möjligt, mest om framtidsdrömmar. Det är kul att känna att det finns människor som tycker lite som en själv gör ibland. När jag sedan kom ut sken solen och då var bekymmervecken i pannan nästan helt borta. Nu ikväll har jag plockat iordning på rummet mitt. Ska bli kalas till helgen för bror min, så passa på¨att ta rummet nu när jag ändå hade ork till det. Har även mailat med Selina och vi ska snart på att bestämma flyg hit till svergie. Det planeras för att hon ska komma hit en vecka i sommar och följa med oss på vår semester till Rättvik. Längtar redan, hihi! Nu ska jag nog sätta mig med matten. Prov på sannolikhetslära på onsdag, urk. Nationellaprov i svenska imorn med för den delen. Men det är dock det ända som står på schemat imorn. Hoppas det blir sol imorn då, så att man kan sitta ute hela eftermiddan lång! Ha det gott, puss!
Tysklandsresan 2011 - en resa jag mer än gärna gör om!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3