SKRIVET: 2012-04-25, kl 19:32:34 | PUBLICERAT I: Lifetime

Med en stark vilja är allting möjligt!

En riktigt häftig grej(enligt mig) som det talas och skrivs om här är två 19åriga killar från Hjo som idag börjat sitt gymnasieprojekt med att springa vättern runt. Det är 33 mil. Sjukt! De beräknar att vara hemma igen efter sju dagar. Det betyder att de måste springa 4,5mil per dag. Det är en riktig prestation. Idag sluta jag tidigt som vanligt och när jag blev upplockad av farfar i brandstorp kom de båda två joggandes påväg in i brandstorp. Tror verkligen att de kan klara utmaningen och är jätte nyfiken på hur det kommer gå för dem dagarna framåt. De bloggar varje dag om hur långt de har kommit och hur allt ligger till. Rekommenderar verkligen att läsa den. Så klicka in på vatternrundan.blogg.se
Sommarbild på mig och saknad får pryda dagens inlägg. Nu ska jag plugga och ladda inför nationella prov som jag i morgon eftermiddag är av med. Sen är det inte långt kvar till långhelg. Härligt! Även fast jag ganska nyss har fått reda på att värmen jag hoppats på inte kommer.. Life is a bitch sometimes!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3