SKRIVET: 2012-04-09, kl 18:59:24 | PUBLICERAT I: Något du inte visste om mig!

"Tjejer ska ha kurvor, det är bara hundar som tänder på ben"

Haha, tyckte att det var ett litet roligt citat! Har annars spenderat min sista lovdag på bilmässa i Jönköping. Riktigt trevligt! Höjdpunkten var helt klart utställningen med elvis temat. Mycket fint fick man se. Fanns riktig potensial för härliga bilder som jag kunde visat upp här för er, men klantig som man är så tog jag med mig kameran utan minneskort... Orkar inte med mig själv ibland! Tog dock lite bilder med mobilen, men orkar inte lägga upp dem ikväll. De dyker väl upp i andra inlägg när jag har bildbrist eller liknande. Annars köpte jag mig en bandana på mässan. Har velat köpa mig en jätte länge och nu äntligen blev det av. Trivs svinbra i den, men har inte bestämt mig riktigt om jag verkligen passar it. Kommer slita den med hälsa i vilket fall, hihi! Nu ska jag skriva på min muntliga redovisning till svenska nationella innan det snart är dags för sängen. Det är dags för tidiga mornar igen, fasa! Men jag överlever. Bara typ 10 veckor kvar till sommarlovet. Det är sjukt. Känns fortfarande som om jag precis börjat gymnasiet. Men ska bli grymt härligt med ett långt sommarlov och få komma tillbaka till världens bästa sommarjobb, hihi. Hoppas ni har haft ett fantastiskt påsklov, puss!
Slängde upp håret lite fort för att ni skulle få se hur detn ser ut, men ska fixa en bättre nån dag.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3