SKRIVET: 2012-02-29, kl 19:22:27 | PUBLICERAT I: Lifetime

Skottdag

Vart en rätt go skottdag kan jag väl påstå. Skola till 11 och hemma vid två precis som alla andra onsdagar. Vädret är i helt mi smak, vår. Allra bäst! hihi. Jag hoppas verkligen att den har kommit för att stanna. I eftermidag i alla fall har jag vart duktiger. Har tränat lite slalom och vändningar med Penny på baksidan. Har även suttit i solen på trappan och klippt hennes tassar. Tar längre tid än vad man tror. Längtar tills mamma tar henne till trimmern framåt sommaren, så att hon/vi slipper den ett tag. Det känns som om hon tycker det är skönt med. Vi gör det ju ändå mest för hennes skull. Efter att jag vart lite sådär småduktig och tagit extra hand om Penny slogs jag av en irriterande huvudverk. Har nu tagit en ipren och sitter o väntar på att den ska lätta så att jag kan plugga lite matte till matteprovet imorn. Jag hoppas på det bästa. Mamma har lovat att komma hem och göra fruktsallad till mig om en liten stund också. Sött! Nu ska jag snart se om vädret håller sig framöver. Håller verkligen tummarna. Imorgon är det långdag i skolan svenska och matte.. knappast det roligaste, men jag överlever. På eftermiddagen ska jag försöka få med mig pappa ut till bilen och övningsköra lite, hihi. Men ni får ha det bäst, puss!
Tar en lite äldre bild med brist på nya.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3