SKRIVET: 2012-02-12, kl 20:55:18 | PUBLICERAT I: Lifetime

Uppladdning

Galenskaparna på så ska det låta, fan va bra de är, drag till 110%! haha. Imorgon ska jag ta en dag till att göra en massa "måste ta tag i"-saker. Har faktiskt dragit samman en att göra lista som lyder (utan inbördes ordning, hahah):
- Hitta CV och uppdatera detta
- Kolla upp sommarjobb
- Storstäda rummet (förjävla dammigt)
- Bada bebis
- Skriva lite på en uppgift som jag ligger lite efter på (så att jag kommer i fas med den)
- Fixa mina bilder (ladda över på datorn, fixa usb så jag kan flytta dem dit och kolla om jag ska framkalla några bilder)
- Fixa och lägga upp dagens övningar på agilitybloggen
Har säkert glömt någonting nu, men det är en hel del som ska göras. Så laddar nu upp med popcorn, Teddyfilt, myshund och wallander! Gokväll!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3