SKRIVET: 2012-02-12, kl 18:03:38 | PUBLICERAT I: Lifetime

SUN - day

Hemma igen. Ligger i soffan och kollar in repris av gladiatorerna med en sömnig bebis bredvid mig. Kan väl säga att hon förtjänar att få sova. Ja, årsmötet var helt okej, kanske inte riktigt min grej sådär. Men det har vart en riktigt bra dag. Solen har vart framme och skinit på mig hela dagen. Har verkligen gett mig energi. Superhärligt! As gött att ligga här med o känna att jag inte behöver gå upp vid 5 och tvinga mig ut i kylan vid 6 i morgonbitti. Underbart! Igår spenderades kvällen med två grymma brudar. Vi drog oss ut i skogen med grill, choklad, marshmallows, pinnbröd o.s.v. Riktigt myyys! När vi frusnat och mörkret började dra in, bar det av hem igen då ingen av oss hade med någon ficklampa. Lite småläskigt att gå i skogen bland vildsvin och andra läskiga djur i mörkret. Här hemma blev det sedan melodifestivalen som bjöd på en heldel heltokej bidrag. Myskväll! Bjuder på ett par bilder från skogen (a)
Två söta hundar fick följa med också, det var dom nog glada för. Nu ska jag gå upp och se om det planeras någon mat för kvällen. Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3