SKRIVET: 2012-02-19, kl 21:25:30 | PUBLICERAT I: Lifetime

Time to go back

Gokväll! Nu är lovet över. Imorgon blire att gå upp kl 5.. suck. Förstår inte hur jag ska lyckas pressa mig upp ur sängen. Men annars är det nog det ända som inte lockar för tillfället. Ska bli riktigt jäkla gött att börja veckan med en dag i bageriet, sweet! Dagen har varit helt okej annars. Först middag hos toffe o jenny och sen agilityträning. Man är alltid på så sjukt bra humör efter en träning med bebisen. Det ända som skulle göra livet bättre just nu skulle va om jag visste att det skulle vara 25 grader varmt och solsken ute när jag ska bege mig till skolan. Fan vad jag längrar till sommaren! Nu ska jag dra mig iväg och tvätta av mina köksskor. Råka spilla på dem sist vi var i köket, så de ser inte så himla mysiga ut för tillfället. Klantig som vanligt? Jo tack jag vet. Men hoppas ni fått ett lika mysigt lov som jag och god fortsättning. 5 veckor kvar till påsklov för er som längtar till det. Kommer gå riktigt fort tills dess känner jag på mig. Aja, hare gött. Puss!
Ni får kika in på agilitydelen för att läsa mer om träningen och se lite "Penny in action"-bilder, hihi(a). (Klicka bara på bilden)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3