SKRIVET: 2012-02-20, kl 18:31:14 | PUBLICERAT I: Lifetime

Cook some food

Usch, nu får jag skärpa mig rejält! I helgen åt jag tre vaniljbullar och en halv semla och idag har jag lyckats klämma i mig en kanelbulle och två småsemlor.. om jag fortsätter såhär i tre år frammåt kommer jag rulla ut på studenten, haha. Ne men jag känner mig grymt onyttig, så ska försöka göra en liten förändring. Eller ja. Jag ska tänka på att inte äta så många kakor hela tiden.. Definitivt inte så mycket jag ätit nu det sista. Det är gött att det är träning imorn i alla fall. Bra dag annars. Rätt kul att va i bageriet. Imorgon blire kortdag. Kommer la hem vid lunch, göttkött! Nu ska jag gå upp o laga lite mat till mig och brorsan min. Mamma o pappa jobbar sent, då får man rycka in så att man blir mätt till kvällen, hihi. Ha det bäst, puss!
Haha, bjuder på bilden med brist på andra.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3