SKRIVET: 2012-02-22, kl 18:00:39 | PUBLICERAT I: Lifetime

Penny 3år

Hellu, seg som satan. Vet inte vad som är med mig. Var riktigt segt att ta sig upp ur sängen i morsen och under resten av dagen har det gått lite upp och ner. På lektionen var jag ganska borta. Tur att vi bara gick till 11 idag. Innan jag begav mig hemmåt köpte jag en liten leksak till bebis som fyller 3 år idag. Stort grattis till underbaraste hunden i världen! Känner att jag inte kan blogga just nu. Huvudet kolapsar.. Ska gå och äta lite lax ist, mums! Ha det gott, puss!
Det får bli en bild på penny från i somras, bara för att jag längtar något så sjukt enormt till värmen! ge mig,ge mig,ge mig!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3