SKRIVET: 2012-02-23, kl 10:07:29 | PUBLICERAT I: Lifetime

På svenskalektion

Gud vilket härligt väder det är ute! Love på allt denna dag! Att ha veckans tråkigaste skoldag känns inte så jobbigt med detta väder. Imorse hade jag bara lust att sova bort hela dagen. Vakna av att det regna och blåste som f*n ute. Kändes som om det skulle bli en skit seg dag, but i had totaly wrong! Har fått riktig vårkänsla. Hoppas all snö smälter bort under dagen. I eftermiddag väntar tre timmars matte. Slutar la som vanligt skulle jag tro. Jag tappar konsentrationen, får smått huvudverk av alla tal och bli fruktansvärt flummig. Det är väl så min eftermiddag kommer se ut. Ikväll ska jag soooova! Har vart lite småseg hela veckan, så idag ska jag lägga mig tidigt och sova ut! Det är ju inte helt smärtfritt att vända sovtiden från 10/11 till 5 på morgonen efter ett lov, haha. Annars har veckan ändå gått fort. Imorgon är det ju fredag, dunderhärligt och på lördag väntar tävling med bästa vovven. Nu drar lektionen igång igen, dags att skriva lite dialoger. Hare bäst, puss!
Får bli ännu en bild från i somras. Underbaraste kusinen med (a).


Lilly-Rose

Lycka till på tävlingen då tolis!:)



PUBLICERAT: 2012-02-23, 21:14:29 | URL: http://iamlillyrose.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3