SKRIVET: 2012-02-24, kl 21:10:11 | PUBLICERAT I: Lifetime

We are gonna take it

Friday night och jag sitter i soffan framför minuten med en skål godis och taggar sönder inför imorn. Tävling väntar, illgött! Vart en rätt bra skoldag. Den börja med innebandy, härligthärligt. Det är verkligen en riktigt underbar sport! Innebandyn följdes av tre timmars engelska. Efter skolan gick jag en sväng på stan i väntan på tåget. Köpte ett vanligt svart linne (det har typ gått hål på alla mina gamla) och lite godis som jag satt o proppa i mig på vägen hem, hihi. Nyttigt osv. När jag kom hem drog jag med mig pappa ut till bilen för att övningsköra. Har väl inte så mycket att säga om den. Har ju inte kört alls många gånger, så jag har problem med bilens position, jag kollar på växelspaken när jag växlar så att jag har noll koll på vägen i några få sekunder och sen har vi ju dessa kärringastop. Men inga sura miner. Rom byggdes ju inte på en dag. Jag tycker det är skit kul i alla fall. Har planerat att jag ska dra med mig pappa ut på söndag igen för en liten sväng. Nu ska jag packa agilityväskan så att det bara är att åka imorn. Oh, börjar på att bli nervös. Inte bra! Önska oss lycka till, så hörs vi. Puss!
Penny dagen innan förra tävlingen (i tibro). För mer agilityprat -> Agilitydomänen.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3