SKRIVET: 2012-02-07, kl 16:19:18 | PUBLICERAT I: pictures

BILDBOMB!

Andra kusingänget ute på uttflyckt. Här kommer ett helt kompani med härliga bilder från experiment stället vi var på under lördagen, så får de prata för sig själva(a)
Från vilket håll kommer ljudet från emelie?
Bubbelmannen!
Kärleksparet! Träffa älsklingen Arne. Giftemål är planerat till maj. Ni är välkommna!
Inte alls udda..
Svävar den?!
Maktkamp!
Det må se ut att jag vinner, men tänkte vara snäll o låta storasyrran vinna för en gång skull, hehe (a).
Haha vadå pose?
Fikatime!
Haha, ja vad ska man säga?
Mumma!
Min... efter besöket här åkte vi iväg för att bowla och äta lite pizza. Bra dag! Nu ska jag äta lite mat innan jag ska förbereda mig för innebandy träningsmatch, kulkul! Puss!


emelie (du vet den där kusinen)

bäst för dej att jag får vara både bestmen och brudtärna! ;)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3