SKRIVET: 2012-02-08, kl 19:59:22 | PUBLICERAT I: Think<3

Say fuck you and smile

Sitter i soffan och softar framför halv åtta. Tänkte ta mig igenom några matteuppgifter för att friska upp mitt minne lite. Har ett litet mattetest imorgon. Känner mig lite physiskt matt idag även om det bara vart kortdag i skolan idag. Kan väl påstå att jag tycker att vissa människor tänker med ****** och är så jävla själviska. Förlåt för hårda ord, men måste skriva av mig. Hatar att jag är personen som tystnar i hetsiga jäkligt löjliga disskutioner utan att berätta för personerna hur jävligt unödig disskutionen är. Jag sitter och bubblar upp inom mig, men säger inget. Jag blir liksom tillbakadragen. Sen smäller allting i lugna hemmet så får min kära familj höra på all skit ist. Blir så jävla frustrerad så min röst börjar darra när jag pratar om det. Kan inte sätta ord på saker o ting. Skitsnack är vad det är! Att vissa människor inte kan fatta att vi alla är olika individer och funkar på olika sätt. Det är inte lika lätt för alla. och främst av allt: Väx upp för fan! Lyssna på er själva. Ni bråkar om något så fruktansvärt löjligt som ligger på mellanstadienivå, ni går på gymnasiet. Verkar inte som om alla har förstått det. Tänk på varför ni är där och förstör speciellt inte för alla andra bara för att du/ni inte har någon lust att lära dig och vara med. Det finns vissa som faktiskt är där för utbildningen och inte har lust att sitta o lyssna på en massa skit bara för att ni har något jävla problem som inte finns! Tänk efter!


You can try but never stop me

You can hate but never break me
No one can control me
'Cause this is what I'm made of


P.S. jag är ledsen att ni fick ett så tråkigt inlägg. Men måste skriva av mig för att orka åka tillbaka och lyssna på ännu mer. Det blir så ibland. Jag mår annars riktigt bra och jag kan väl påstå att det ska bli underbart med lov. Känna att jag lever, släppa loss lite, träna, chilla och bara ladda om på nytt. Bageriet väntar efter lovet underbart! Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3