SKRIVET: 2012-01-25, kl 21:49:45 | PUBLICERAT I: Lifetime

Godnatt!

Trött chey går och lägger sig. Kort dag i skolan följt av en lång eftermiddag, gött! Taggar matte test imorn. Längtar verkligen, eller? Fick för mig att filma och klippa ihop små klipp på mig och penny när vi busar och sätta ihop det lite lagom mysigt sådär. Klippet ligger uppe på agilitydelen av bloggen. Länken hittar ni i ett inlägg nedan. Nu drar jag mig till sängen.
Har lite bildbrist, så penny får stå för bilden som vanligt. Tagen i sommras. Vill ha tillbaka vädret och värmen nu! Tur att jag ska lägga mig under ett varmt täcke, så kan jag drömma mig bort ett tag innan väckarklockan på nått konstigt sätt får mig att kliva upp imorgon igen, haha. Godnatt!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3