SKRIVET: 2012-01-30, kl 15:22:00 | PUBLICERAT I: tipsis

I bland kan man ju undra...

Sitter i skolan. SLuta för typ en kvart sen och väntar nu på att det ska bli lagom att gå till bussen som går till tåget som går till bussen som går till andra bussen som äntligen går hem. Haha liv... Så fort jag kommer hem ska jag ta en kladdkakebit, slänga mig i soffan och *trummvirvel* PLUGGA! Yiipe! Haha än en gång, liv... Ne men ska väl äta lite chokladpudding också haha. Imorgon ska halva klassen (restaurangdelen) ¨åka till Göteborg på kött och fiskmässa. Tack gode gud att vi slapp det! Vi ska ist baka tårter o liknande, spritsa och allt sånt roligt. Blir nog till att vi fikar också, hihi mumma! Aa, nu ska jag dra mig. Kolla gärna in den här tjejen (blev tipsad om henne av en klasskompis) på hennes blogg http://annaellinor.devote.se och kolla speciellt in hennes videos. Haha så klockrent min humor. Ha det brao, puss!
Här har ni en av hennes videos, älskar dialekten med! (a)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3