SKRIVET: 2012-01-06, kl 16:46:51 | PUBLICERAT I: Lifetime

Ja, det gick la bra för att vara första gången

Hihihi, vart ute på min första körlektion med pappa idag. Allra första gången som jag satt bakom ratten i en bil. Gud, var läskigt faktiskt, men och så roligt! Efter två kärringastopp, en tvärnit och hackiga starter fick jag ändå pappas utlåtandde "Ja, det var la bra för att vara första gången". Det utlåtandet kan man väl inget annat än vara nöjd med? haha. Men jag krocka inte med nått, körde inte på någon, körde inte i diket och både jag och pappa kom hem helskillnade så, så dåligt kunde det ju inte gått hihi. Nu i eftermiddag kom mormor och morfar hem på middag, mumsig! Nu funderar jag på att haffa en kompis till myskväll med lite film. Vi får la se om någon är på. Ha det gott, puss!
Bild på impalan, det var dock inte den som jag övningskörde i som tur va! haha



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3