SKRIVET: 2012-01-27, kl 20:58:11 | PUBLICERAT I: Lifetime

Let's go and get them

Fredag, härligt värre! Sitter för tillfället bänkad framför tv:n med resten av familjen. Vi ser på afv allesammans. Så det skrattas en hel del här i soffan. Imorgon blire att gå upp i tid. Tävling i tibro väntar, hihi. Taggad, men även väldigt nervös! Siktar på att det ska gå bra. Om ni vill veta mer om tävlingen så ska jag skriva lite senare om den på agilitydelen. Ska förövrigt passa på att lägga till den underdomänen som länk i menyn nu också när jag fortfarande kommer ihåg det. Annars får ni ha en toppen kväll. Jag ska nu proppa i mig en hel del godis, se färdigt på programet, skratta, glömma att jag är nervös inför imorn, packa, komma på att jag är nervös inför imorn, mysa med plutten, bli lugn igen, gå och lägga mig! Puss!
Let's go and get them!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3