SKRIVET: 2012-01-05, kl 09:41:37 | PUBLICERAT I: Lifetime

när mina ögon är öppna ser jag dig, när jag blundar ser jag dig och mig

Försöker tamig upp tidigt på mornarna och gjort tappra försök till det, men kommer fan aldrig upp haha. Hur ska jag kunna ta mig upp vid 5 igen på tisdag? Kommer seriöst inte gå. Ställde klockan på 7 idag, men vakna inte fören 9 sen i alla fall. Fryser gör jag med. Drar nu igång grease på datorn och tänder några ljus medans jag plattar håret. Ska försöka plugga idag, men kommer säkert på en bra ursäkt till att inte göra det under dagen. Haha, känner mig fruktansvärt lat. Ne, nu går jag och tar mig en varmdusch, står inte ut med att frysa. Önska mig lycka till med pluggandet. Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3