SKRIVET: 2012-01-26, kl 21:19:41 | PUBLICERAT I: Lifetime

Torsdag = snart fredag

Ja det är det jag tröstar mig med på en torsdag. Långdag i skolan idag. Sista lektionen var fruktansvärt seg, men var ändå på väldigt bra humör på vägen hem. Satt i bussen och tänkte på hur bra sommaren var förra året och hur bra den kommer bli i år. Självklart kom jag fram till att jag aldrigt längtat till sommaren så här mycket så här tidigt på året. Det brukar komma i slutet av februari - i början på mars någon gång. Kan väl påstå att jag hatar att frysa. Väl hemma fick jag reda på att isen här i villaområdet spolats och var klar för att åkas på. Självklart var jag tvungen att dra med mig lillbrorsan ut för årets första åk. Så det finns några ljus i den mörka kalla vintern också. La in ett par mobilbilder från "skriskorinken" haha.
Nu äts det chokladbollar framför biggest loser. Har sagt det en gång innan, men säger det igen. Otroliga kämpar!
Fredag imorn. Härligthärligt! I helgen väntar tävling med penny. Taggar mer o mer för var dag. Hare, puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3