SKRIVET: 2012-01-11, kl 21:51:20 | PUBLICERAT I: Lifetime

I'm starting with the man in the mirror

Känner mig fruktansvärt snäll idag. Ställt mig och lagat mat till hela familjen. Det är absolut inte varje dag det händer ska jag säga. Klyftpotatis och stektkassler med bearnessås blev det för er som undrar, Mumma! Nu ikväll har jag bara laddat upp mig inför långdag som väntar imorn. Har ju slutat vid 11 de här första dagarna i skolan, rätt go start kan jag säga. Gillar verkligen vårt schema eller ja, för det mesta i alla fall. Det blev bland annat mästerkock som fick utspela sig på tv:n här och nu blev det biggest loser. Kan tycka att det är veldigt intressant att se på. Tycker att deltagarna är otroligt starka. Att de bara kan göra en sån jäkla förändring. Jag själv vill ju träna mycket mer än vad jag gör och jag är säker på att jag skulle klara av det. Men jag är så himla lat! Jag känner att jag speciellt måste bli starkare och skaffa mig lite muskler! haha. Jag ska försöka skärpa mig ordentligt. Men nu upp och göra iordning sig för en date med sängen. Gött! Bara för att jag är så snäll idag. Bjuder jag på en liten bild från webbkameran. Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3