SKRIVET: 2012-01-14, kl 16:00:29 | PUBLICERAT I: Lifetime

That's what makes you beautiful

Go förmiddag. Vart och badat en sväng med the la familla. Myys. Sitter o tar igen mig lite i soffan. Funderar på om jag ska läsa igenom ett par recept av de tusen som vi kommer ha prov på, på måndag. Okej, kanske inte tusen men det ser ut att vara minst 40 stycken.. I eftermiddag bär det av till farfar o farmor för grötkalas typ. Tradition att vi åker till dem i början av året (runt tjugondagknut tror jag) och äter farmors gudomligt goda gröt, hihi. Mumma! Annars vill jag släppa vinter o kyla och allt var det innebär. Vill ha sommaren nu direkt. Längtar enormt till värmen. Nu ska jag försöka få nått gjort med pluggandet. Hare gött!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3