SKRIVET: 2012-01-19, kl 11:34:43 | PUBLICERAT I: Lifetime

Hur kul har jag?

Gaah! Tror jag avlider... Ligger hemma och döör typ. Vakna med en fruktansväd värk i huvudet och peiodvis i magen, plus att jag är riktigt jävla förkyld. Värken har släppt en aning för tillfället, men beror nog på att jag ätit ipren och sovit tills typ nu. Ipren in my <3. Usch hatar förövrigt att vara hemma såhär. Blir jävligt rastlöls samtidigt som jag inte orkar göra ett skit... (Känner att ni är påväg att få ett underbart roligt inlägg nu). Började redan igår kväll. Hade så ont i magen som vandrade sig upp till halsen.. huvudet höll på att sprängas. Appropå det. Känner att huvudvärken håller på att ta över skallen på mig nu igen. Undra om det är dags att ta en ny ipren? Ska nog gå upp och göra iordning en kopp te också. Måste vila riktigt ordentligt idag. Vägrar vara sjuk imorn! Wish me good luck, i will need it! Puss!
Idag sällskapar inte jag penny. Idag sällskapar hon mig. Jävligt tur att jag har henne här!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3