SKRIVET: 2012-01-09, kl 21:49:40 | PUBLICERAT I: Lifetime

What doesn't kill you makes you stronger

Sista kvällen innan första skoldagen för året tar sin plats i vardagen igen. Ska bli gött på sätt o vis med skola igen, då det är skönt att ha nått o göra på dagarna. Varje långlov slutar typ alltid med att jag nästan "klättrar" på väggarna. Snön har lagts sig som ett vitt täcke nu "äntligen". Ja, modernatur verkar göra det så jobbigt som möjligt för mig att ta mig upp vid fem imorn. Fyfan, längtar till sommaren som satan! Nu ska jag snart krypa ner i sängen så att det går någorlunda bra för mig imorn. Hoppas ni får en bra skolstart gott folk. Glöm inte att vara posetiva, hihih! Natti!
Dålig kvalitet? Skyller på mobilen. Bilden är från dagen. Pulka med underbaraste kusinerna och sötaste vovvarna!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3