SKRIVET: 2012-03-26, kl 18:51:59 | PUBLICERAT I: Lifetime

Funkar inte i längden!

Ligger i soffan. Till slut hamna jag här haha. Har haft en heldag i bageriet och fick jobba själv idag. Gjort smörkräm till biskvier, vaniljkräm (som jag blev riktigt nöjd med, om jag får säga det själv) och varmvispade maränger med ringlad choklad. Riktigt goda faktiskt. Tog med mig ett par hem till lillebror, vilket blev mycket uppskattat. Efter den här dagen kände jag mig grymt flötig och onyttig. Har smakat på precis allt vi gjort idag. Mådde typ illa efter lektionen. Kände att det inte funkar. Kan ju inte hålla på och äta så i tre år. Då kommer jag seriöst rulla fram! Så när jag kom hem tog jag en långpromenad med Penny. Kändes riktigt behövligt! Nu luktar det mat från köket. Så tänkte springa upp o se om det är färdigt. Luktar gott i alla fall, hihi! Puss!
De hemtagna marängerna, mums!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3