SKRIVET: 2012-03-21, kl 20:44:28 | PUBLICERAT I: Lifetime

Haha, det måste gå i familjen!

Haha, för någon halvtimme sen gick strömmen en kort stund här hemma. Min lillebror satt ensam i källaren o spela dator och såg på TV. När strömmen hade gått börja han ropa "Hallå! Hallå! Tola! Gick strömmen?! Haha och i o med det, har jag nu hittat personen som är blondare än mig! Det måste ju vara nått som går i familjen. Annars har dagen vart helt okej. Fixat lite på uppgiften som jag var tvungen att göra om, cyklat in till stan med hanna för att fixa grejer till Hjo's agilitytävling, hämtat lillkusin på dagis och fått ihoop en tårta (som för det mesta bara ville jävlas med mig). Skulle baka tårtbottnen och laga mat innan hanna kom på cykeln för att sedan med mig fortsätta in till stan, men hann bara göra pannkakssmeten innan strömmen gick.. så det blev mat inne på Hjogrillen ist, hihi. Gott det med! Nu myser jag med Penny framför mästerkock och snart blire att provsmaka tårtan. Vardagslyx, hihi!

Det var lite bilder på tårtan och från kvällspromenaden med Penny. Imorgon blire skola som vanligt igen. Svenska och matte, yay!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3