SKRIVET: 2012-03-04, kl 14:06:08 | PUBLICERAT I: Lifetime

If nothing goes right, go left

Var att gå upp tidigt idag. Gick (som traditionen säger) upp vid 8tiden för att äta frukost framför vasaloppsstarten. Lite meningslöst kanske eftersom jag egentligen inte tycker det är överdrivet kul. Men det är la någonting med det som får mig att gå upp tidigt en söndags morgon för att se en hel jord av folk som försöker ta seg upp för loppets första backe. Annars har jag plockat iordning på mitt rum idag.
Blev lite bättre ordning på det i alla fall. Man ser ju åtminstone stolen och soffbordet, haha. Nya lakan blev det och. Något av det bästa som finns när man kan lägga sig i nya lakan. Nu ska jag måla upp en agilityövningen till träningen i eftermiddag och göra iordning mig lite. Hanna och jag ska även idag filma lite hur våra träningar ser ut. Så ni får hålla utkik på agilitydomänen om det. Ha det gott, Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3