SKRIVET: 2012-03-19, kl 21:13:46 | PUBLICERAT I: Lifetime

Kärlek är som vinden. Du kan känna den, men inte se den

Sitter och gör om en inlämmningsuppgift.. alla i klassen får göra om den, eftersom vi fått fel information om den. Känns som om man ödslat tid på den eftersom man inprincip måste göra om hela, men men. Det är bara att bita i det sura äpplet och göra. Gör inte så jätte mycket egentligen. Vi har fått ledigt på onsdag tack vare uppgiften, hihi! Gött. Dagen har spenderats i bageriet. En hel del bröd och marsipanrosor gjordes. När jag kom hem slängde jag ihop en kladdkaka, sen har jag imprinsip bara suttit och chillat i soffan, fixat lite med uppgiften och lite sånt. Imorgon blir det halvdag i metodköket. Den här veckan innebär det sprittsning med dagisbarn, gulligt! Nu ska jag se Maria Wern och sen blir det sängen. Puss!
Min rossammansättning eller vad man ska säga (a)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3