SKRIVET: 2012-03-03, kl 22:25:29 | PUBLICERAT I: Lifetime

Lämna ditt bakomflutna framför dig

Seg lördagskväll, verkligen. Så jävla rastlös. Någon som vill hitta på nått nu? Är öppen för alla förslag haha. Har i alla fall vart hos farmor på släktkalas under eftermiddagen. Träffa på en liten syssling där på 10 månader grymt gullig unge måste jag säga. Småbarn är ju så jävla charmiga. När mina storasyskon får barn är jag förste barnvakt helt klart! haha. Nu sitter jag och degar på mitt rum. Lämna familjen ute i soffan med mamma mia. Kollar runt lite på nya bloggar. Lite småtrevligt sådär eller aa, haha roligt att hitta några nya bloggar att följa. Finns la egentligen inte så mycket mer att säga. Hoppas ni får en mer intressant lördag än jag. Puss!
Bild från i sommras när jag försökte mig på att cykla på en enhjuling. Hade väl lyckats göra ett tramp utan att trilla när bilden togs, hahaha.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3