SKRIVET: 2012-03-02, kl 14:02:12 | PUBLICERAT I: Lifetime

Nice ice

Hihihih, fyndig rubrik. Eller inte.. (a) Typ en timma kvar till helg. Svin gött. Dunderhärligt väder idag med, älskart! Dock var jag ju så smart så att jag tog vinterjackan idag, bara för att jag frös i morse. Det bra är väl att jag inte fryser i alla all, haha. Hade idrott på förmiddagen. Kondition, styrketräning och livräddning genomfördes där. Rätt okej ändå. Vi lunch gick vi o köpte glass på mc donalds. Haha, så ätit min första Mcflurry idag. Haha lite efterbliven som vanligt. Den var helt okej i vilket fall. Ikväll ska familjen åka o fira Jonathan (systerns sambo), blir säkert trevligt. Nu börjar lektionen. Snart helg!
Ja, men årets första glass blev ju avklarad i samma veva (a). Hare gott, puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3