SKRIVET: 2012-03-05, kl 21:49:52 | PUBLICERAT I: Lifetime

Somehow, you always makes me smile

Gokväll! Ligger rätt medvetslös i soffan och tänkte se om jag ändå kunde blogga lite om dagen. Vi får se hur det går. Vi har i veckan branschvecka i alla fall. Det betyder att vi mån-ons åker på olika sorters studiebesök för att få bättre uppfattning om de olika delarna av yrket som vi utbildar oss inom. Det är en riktigt go vecka och dagen har varit toppen. Vi var på en liten glassfabrik i taberg vid namn mormor magda. De blev lite information om företaget, glasstillverkning och glassätning, hihi. Vi var något mätta när vi gick där ifrån. Kan rekomendera att ni åker dit i sommar och testar deras därproducerade glass, som var grymt god! Det var ett riktigt mysigt ställe också. Om ni vill veta vart det ligger, vad som menas med därproducerat och sånt, så kan ni gå in på deras hemsida (darproducerat.se). Efter besöket gick vi o kolla in lite olika konditorier (till en uppgift), åt och sedan begav vi oss hemmåt. Träffa söta maria på vägen hem, som gjorde min dag ännu bättre. Ikväll har jag vart o simmat med mamma och bror. Riktigt gött. och nu är jag sådär härligt degig i benen. Imorgon väntas frukostbuffé på eurostp, besök på arla och ica maxis bageri i jönsköping. Blir nog bra. Nu ska jag snart dra mig mot sängen. Puss!
Bild som ägarna tog på oss alla. Vi skapar det nya modet här med våra underbara hårnät(a)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3