SKRIVET: 2012-03-14, kl 20:16:30 | PUBLICERAT I: pictures

Studiedag

Haft studiedag, Har fått lite gjort. Tränat lite agility, fotat och bakat cupcakes. Men annars har jag mest gått o degat. Imorgon väntas långdag i skolan med matte o svenska. Efter skolan ska jag möta upp systeryster för att äta innan pappa och lillebror kommer och vi alla åker och kollar färgestad o HV71 spela. Kommer bli min första hockeymatch som jag ser live. Blir nog en bra kväll. Så nu ska jag ladda upp med en cupcake framför mästerckock och sedan lite läsande i min engelska bok. Här får ni bilderna jag fotat på en promenad med Penny idag. Älskar ljuset på bilderna om jag får säga det själv. De skriker verkligen vår!
Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3