SKRIVET: 2012-03-01, kl 20:10:56 | PUBLICERAT I: pictures

Those who don't believe in magic will never find it

Hihi, fredag imorn. Vart har veckan tatt vägen? Har vart en rätt go vecka ändå, hoppas på att den slutar bra med helgen och, men den blir säkert bra som alltid. Dagen har varit helt okej. Svenska o matteprov.. gick rätt bra ändå, men kunde inte tänka klart i slutet av matteprovet, haha. Men får godkänt i alla fall, rätt göett. I eftermiddag, tog jag med mig pappa ut för att övningsköra lite. Vi körde lite längre än vi brukar. Har väl ingen större kommentar på min körning. Jag är väl inte ett proffs precis haha. Men ni får passa er, i'll be! (a). Nu sitter jag o kollar på sista natten med gänget. En gammal go film. Väntar på att kakan ska bli klar i ugnen så att jag kan lägga glasyr på den. Jo det är sant. Jag fick rycket o bakar på en torsdagskväll. Händer inte ofta det, haha. Så det blir silviakaka till biggest loser, mumma!
Lite mobilbilder från perrongen. Har man inget att göra i väntan på tåget så har man inte.
Hitta ett par från tåget också. Känner mig generös så bjuder på dem med hihi.
Viktoria letandes efter något nytt. Hitta hon någonting? Nej, samma gamla träd o städer..
Fina Alma!
Haha, ja?
Ha en bra kväll, puss!


Lilly-Rose

Finisar!:)



PUBLICERAT: 2012-03-01, 20:51:05 | URL: http://iamlillyrose.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3