SKRIVET: 2012-03-11, kl 21:05:21 | PUBLICERAT I: Lifetime

Du är grym!

Söndagkväll och helgen har dragit förbi. Den har varit rätt go ändå. Lördagskvällen spenderades störstadels med bästa bruden. Jag och maria åkte först på kvällen in till pontus för att äta lite och kolla på melodifestivalen. Efter det hade vi absolut ingen lust att åka hem redan, så begav oss mot tidaholm för att se om det var lite mer liv där än i Hjo (som är helt jävla dött på kvällen..). Såklart vare det. Vi ströga och träffa lite trevligt folk. Kom väl hem vid 2 tiden. Blev en bra kväll tack vare Maria. Med henne blir allting awezum! I eftermiddag har jag tränat agility med bästa hunden. Träningen gick sjukt bra. Så nu har jag fått nya krafter inför veckan. Ni får läsa mer om träningen på agilitydomänen. Imorgon väntar heldag i bageriet, härligt! Inte lika jobbigt att gå upp tidigt en måndagmorgon när man vet att man ska ha praktiskt hela dagen. Göttgött! Nu ska jag mysa med plutten. Puss!
Haha, sötnosen med kompis!


Julia

sv: Tack så jättemkt! Vad glad jag blir :D



PUBLICERAT: 2012-03-12, 09:13:54 | URL: http://juliasmagazine.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3