SKRIVET: 2012-03-12, kl 21:39:26 | PUBLICERAT I: Lifetime

Vårfeelings

Ligger i soffan och slappar i vanlig ordning, haha. Dagens höjdpunkt? Nae. Det som gjort dagen var definitivt vädret! Så underbart härligt hare vart. Upp mot 17 grader tror jag det har vart som mest, Grymt. Älskar känslan av vår efter en alldeles för lång vinter! Dagen har spenderats i bageriet. Blev en hel del bröd bakat, men även strasskakor för att träna sprittsning och vi träna lite på att göra marsipanrosor. Efter skolan åkte jag och mamma o simma en sväng. Efter det hamna jag här, haha. Imorgon har vi halvdag i metodköket. Vi slutar 11 och på onsdag väntas studiedag, wonderful! Kollar just nu på Maria Wern. Överväger om jag ska se färdigt filmen eller gå och lägga mig. Vi får se hur det blir. Puss!
(Mobilbild från bageriet)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3