SKRIVET: 2012-03-13, kl 22:57:35 | PUBLICERAT I: Lifetime

Just thinking of you

Trevlig dag med mycket sol o skratt. Halvdag i metodköker, resulterade i en sallad, två pajer med vaniljsås och 12-tåget hem. När jag kommit hem gick jag ut på baksidan med Penny en liten stund för att busa/träna lite och njuta av sol och värme. Nu ikväll har jag vart på innebandyträning med goa brudar. Vi kanske inte är grymast på innebandy, men vi har riktigt roligt under träningarna i vilket fall. Imorgon väntas studiedag, gött! Lite segt att man typ är ensam om det. De flesta hade studiedag i måndags, haha.. men har ändå en hel del att görs imorn och det verkar även som om jag måste ta hand om min sjuke lillebror imorn. Har lovat att laga vad han vill som inte är allt förkomplicerat. Så som på order verkar det som om jag ska koka lite makaroner och få ihop en köttfärsås. Det är komplicerade grejer det! Men vi hörs, puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3