SKRIVET: 2012-03-16, kl 20:45:42 | PUBLICERAT I: Lifetime

It's a mystery

Fredag, dagen börja inte riktigt som jag tänkt mig. Hade planerat att gå upp tio i fem för att duscha och göra iordning som vanligt. Men jag vakna inte fören mamma kom ner o väckte mig kl 6 och tio över 6 går jag vanligtvis ut till bussen. Fick lite panik! På med kläder i med linser, slänga i allt jag skulle ha med mig i väskan (självklart hade jag idrott idag också) och slänga sig ut till bussen. Usch, hatar sånna mornar och det tog minst en o en halv timme innan jag kommit ner i varv. Lite tur ändå att vi hade idrott idag ändå (och speciellt på morgonen), så att jag kunde göra mig iordning i skolan. Annars har dagen varit helt okej, vart lite trött hela dagen men det har väl sina skäl. Vi var ju på ishockey igår, som var grymt roligt! Det var definitivt inte sista hockeymatchen jag går på. Synd bara att färjestad förlora.. men men sånt är livet. Man kan inte ligga på topp hela tiden. Vi kom hem runt 12 tror jag, så det blev inte många timmars sömn. Det kan vara anledningen till att jag försov mig. Ikväll ska jag bara ligga hemma, kolla på film och ta igen mig. Men innan filmmyset börjar blir det minuten och fruktsallad med mamma. Gott! Ni får ha en bra kväll, Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3