SKRIVET: 2012-03-23, kl 21:17:33 | PUBLICERAT I: Lifetime

Jag njuter av värme och taggar till tävling!

En fredag med grymt härligt vårväder och det blev/blir hemmakväll för min del. Får lägga mig tidigt ikväll för imorgon ska man upp strax efter 5, precis som en vanlig skoldag. Tävling i Värnamo med mirja står på schemat. Ska bli så jäkla kul och är sjukt taggad! Dagen i skolan har vart rätt go annars. Basket på idrotten och en lite kortare engelskalektion med lite gramatik och största dels rollspel som innefatta mycket skratt! Vi fick sluta tidigare, så han med tre tåget. Det innebär att jag får sitta minst en halvtimme i fagerhult ute och vänta på nästa buss. och idag gick det riktigt bra. Det var så gött att bara sitta där och njuta av sol o värme! Nu ska jag ta fram lite kläder till i morgon. Taggadtaggadtaggad!
Bilder är från Jessicas lilla iphone på fina flickor som njuter av solen under lunchen(a)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3