SKRIVET: 2012-03-27, kl 22:01:02 | PUBLICERAT I: Lifetime

Göteborg med klassen imorn!

Haft en kortdag i kallkök. Riktigt gött. Idag testa vi på att göra snittar och fromage. Det blev riktigt bra om jag får säga det själv. Kom hem runt två, åt lite, sov lite i soffan(högst ovanligt), åt lite igen innan jag åkte in till innebandyträningen. Nu sitter jag i soffan igen.. och kollar på mannen som talar med hundar. Har lite ångest för att jag inte vart ute mer idag. Jag kunde ha lagt mig ute i hamocken o sovit åt minstonde. Men ne då, jag la mig i soffan i källaren ist.. Har vart upp mot 21 grader idag. Svingött ju! Hoppas det blir lika bra väder imorn. Då¨bär det av mot göteborg för att kolla bageri-u sm med klassen. Hade tänkt att ladda och ta med kameran. Vi får se om jag tar några trevliga bilder. Nu ska jag se färdigt på programmet innan jag går och lägger mig. Blir en liten go sovmorgon imorn med. En hel halvtimme, Yay! Haha man får vara glad över det lilla man får! Ne men kommer bli en grym dag. Ha det bäst, godnatt!
Svin gött! Hoppas verkligen den visar samma siffror imorn! (a)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3