SKRIVET: 2012-03-30, kl 18:59:27 | PUBLICERAT I: Lifetime

"Han är uppenbarligen efterbliven"

Fredag och lov, det kan inte bli bättre just nu! Igår låg jag hemma hela dagen. Sjukt tråkigt måste jag säga. Vakna illamående och det ville inte släppa fören sent på eftermiddagen.. Skönt att det gick över i alla fall och att jag inte hade maginflensa! Det är verkligen något av det värsta jag vet, usch! Så min torsdag bestod av, ett antal filmer, sömn, flera försök till att pina i sig lite mat och senare på kvällen när jag mådde bättre, kom både syster och bror med sina respektive för att äta lite middag. Dagen avslutades med biggest loser-finalen. Jag fattar inte hur de lyckats gå ner så grymt mycket?! Det är helt otroligt i mina ögon! Nu idag åkte jag in till skolan som vanligt. Blev idrott på förmiddagen och inställd engelska lektion på eftermiddagen. Det betyder att jag åkte hem vid lunchtid = jäkligt gött! Fick mat hos farfar och farmor innan jag kom hem och satte mig vid skoldatorn för att göra färdigt en idrottsuppgift. Men nu är den klar! Har lite små skoluppgifter jag måste göra över lovet med, men det ordnar sig säkert(a). Annars har jag ingenting planerat över lovet. Blir ett lov i min smak, vilket betyder att jag tar dagarna som de kommer. Hoppas bara på att det blir fint väder, så att jag kan vara ute mycket och träna mycket agility! hihi. Den här helgen kommer det ju bli skitväder har man ju hört. Så får väl fixa alla skolgrejer, städa rummet och allt sånt mindre roligt då, så att jag har resten av det (förhoppningsvis)soligalovet fritt för galenskaper. Har bestämt att moppepeden ska ut i veckan också. Kommer kännas så grymt. Har verkligen längtat efter känslan av att köra och kunna åka när jag vill, utan att tigga skjuts hela tiden, haha. Men nu tycker jag att det luktar lite mat här i huset. Får nog springa upp och se om det är färdigt. Blir lövbiff och hasselbackspotatis, MUMS! Ni får ha det gott, Puss!
En gammal kul grej från Rix morronzoo. Lyssna på "Hundens och Kattens dagbok"



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3