SKRIVET: 2012-03-06, kl 22:41:15 | PUBLICERAT I: Lifetime

It doesn't matter what you're saing

Haha, sitter o deghar i soffan som vanligt. Kollar lite på big brother, riktigt ovanligt kan jag säga er. Dagen har vart bra med en del galenskaper. Som söta emma som var klantig nog att skicka in busskortet under bussen.. fan vad jag garvar när jag tänker på händelsen, haha! Men annars har vi vart på rätt goa studeibesök idag. Vi började med frukostbuffé på eurostop. Hotellfrukost är så sjukt gott! Haha värd bild på min frukost här då, haha.
Sedan blev det ett litet besök på bageriet på ica maxi..
...och dagen avslutades med ett besök på arla i Jönköping.
När jag kom hem slängde jag i mig lite mat och begav mig till innebandyn. Nu ska jag gå o lägga mig hade jag tänkt. Sista branschdagen väntar imorn. Sen blir det vanliga lektioner på torsdag och fredag. Men jag hoppas att ni fått en härlig dag, Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3