SKRIVET: 2012-03-07, kl 20:03:23 | PUBLICERAT I: Lifetime

discover the world's hidden miracles

Usch! Sitter invirad i en filt och fryser fruktansvärt mycket. Aningens ont i huvudet och småförkyld är jag också. Orkar verkligen inte bli sjuk nu! Vill inte!vill inte!vill inte! Haha, någon som har något tips på hur man slipper att bli sjuk? Har annars vart en rätt galen dag. Sov inte många timmar förra natten, så har nu levt på överskotts energi hela dagen. Haha skrattat har jag gjort i alla fall (a). Skolmessigt har vi vart på studiebesök på ett café i jönköping och sedan vart det sammanfattning av branschdagarna. Vi sluta så pass, så jag kom med två tåget hem. Härligt skulle man ju kunna tycka. Men det blev försenat med en halvtimme, så missa min buss hem. Åkte då ist till mamma i tibro så åkte jag med henne hem. Nu väntas mumsigheter till mästerkock. Hoppas att det hjälper mot förkylningen också. Ha det bäst, puss!
Var tvungen att sitta o vänta på mamma en stund på hennes jobb. Roade mig själv lite med kontorssaker, haha. Det ända man kan roa sig med på ett kontor. Men jag satt i alla fall och stämpla min 18års-dag på små papperslappar,hihi. Längtar till den dagen så oerhört mycket. Längtar till körkortet, friheten och allt annat härligt bös som hör där till! Typ bara ett år och fem månader kvar nu, hihi! (a).



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3