SKRIVET: 2012-03-25, kl 15:53:51 | PUBLICERAT I: Lifetime

Våffeldagen

Söndag och jag tar igen mig en smula. Igår var jag iväg på tävling hela dagen. När jag kom hem skulle jag igentligen bara kunnat lägga mig, men slängde i mig mat, tog en dusch, bytte kläder och åkte in till Häni en stund. Var länge sen vi träffades så och det var nog ganska behövligt! Vi tog en längre promenad och bara prata. När jag senare på kvällen kom hem igen, slängde jag mig i sängen och tog sovmorgon! Nu sitter jag o väntar på att få övningsköra. Funderar på att läsa lite i min engelskabok medans jag väntar. Ikväll blire våfflor. Våffeldagen måste ju uppmärksammas, hihi (a). Klockan borde man ställt fram idag också, det betyder att det blir ljust längre in på kvällarna - Härligt!Ne nu ska jag sätta mig i solen med min bok. Vi hörs!
SötPenny. Läs på agilitydomänen om hur det gick för oss igår på tävlingen. Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3