SKRIVET: 2012-05-08, kl 18:40:45 | PUBLICERAT I: Lifetime

Inte så lyckat..

Mm, nu är jag mätt o go i magen, haha. Vart vrålhungrig ett bra tag innan pappa kom hem och rädda mitt hungriga jag, med en kebabrulle. Nu kan jag försöka skriva lite på en idrottsuppgift som aldrig verkar vilja bli klar. Vill bara få den överstökad nu! Kolla på försöket till motorsprängningen som de skulle göra i lördags innan crusingen (på dagen någon gång). Sluta inget bra det där. Ni får kika på klippen nedan, så tror jag att ni förstår varför.

Tur i oturen, att det var backen som gicki . Så att den inte åkte framåt på allt folk. Men tycker synd om killen som ägde bilen som blev påkörd. Pappa prata om att han hört att den transporterades dit så att den inte var försäkrad. Inte så roligt.. Nu ska jag försöka bli klar med uppgiften imorgon väntar kortdag. Riktigt gött! Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3