SKRIVET: 2012-05-09, kl 15:11:57 | PUBLICERAT I: Lifetime

och dagen är inte över än

Står och steker pannkakor. Har inte ätit sen halv sex i morse. Gissa om jag är hungrig?! Har annars vart rätt pigg idag och fått en hel massa gjort. Känns det som i alla fall. Haha. Bara påvägen hem har jag blivit klar med idrottsuppgiften, fixat lite grejer till systers födelsedagspresent och ringt o pratat lite med cafét som jag ska va och praktisera på måndag och tisdag nästa vecka. Det är inte illa det. Nu ska jag försöka koncentrera mig på att inte bränna pannkakorna ist för att stå här och skriva. Så att jag får nått i mig idag. Ha det gott, puss!
Inte riktigt lika fint väder idag eller vad säger ni?



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3