SKRIVET: 2012-05-06, kl 20:47:20 | PUBLICERAT I: Lifetime

Underbar helg må jag säga!

Söndag och ny vecka vänter. Haft en riktigt trevlig helg med underbara människor. Fullfart har det vart! Lördagen bestod av agilitytävling som Hjo arrangera mer info om den kommer på agilitydomänen imorn förhoppningsvis! Efter tävlingen ladda jag om och åkte till Tidaholm för att spendera kvällen där med två grymma små flickor, glada människor och snygga bilar! Grym kväll blev det och det har jag Hanna&Maria att tacka för. Så sjukt jävla bra är ni! Idag har jag jobbat. Kom hem för någon timme sen kanske? Full fart har det vart hela dagen. Träffa på många trevliga glassglada människor! Väl hemma vänta räkmacka, så nu är jag go o glad i magen! hihi. Nu ska jag skriva lite om mina mål inför praktiken som jag har nästa vecka, sen blir det natt. Puss!
Ni får en bild från tävlingen, hitta ingen annan passande.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3