SKRIVET: 2012-05-03, kl 09:46:22 | PUBLICERAT I: pictures

I'm still alive!

Hey i'm back! Haft bokstavligt talat fullt upp! Planering och fix till agilitytävling, jobb, möte, skola, träning, födelsedag och släktkalas. Har verkligen haft nått att göra hela tiden, från morron till kväll. Samtidigt som det är tröttande är det grymt kul att det händer lite! och det nykomna solen och värmen ger mig ny sprudlande energi! Igår sluta jag vid elva. Tog tåget till skövde och bussen vidare till Hjo. Spendera typ en timme i Hjo, tog en glass, träffa lite trevliga människor och satt o njöt av solen vid stationen. Väl hemma sen sola jag, hoppa lite stuttsmatta med lillbror (o hans vän) och tog en långpromenad vid Vättern med mamma och Penny. Jag bara va, njöt av värmen och njöt av livet. Det var verkligen behövligt! Nu sitter jag på svenska lektion och laddar inför engelska np, den skriftliga delen som vi har i eftermiddag? Konstigt? jag vet.. Ikväll blir det agilityträning, sjukt härligt!
Eftersom jag inte bloggat på så länge så tänkte jag ge er lite plåster på såren genom att slänga ut en bildbomb åt er från gårdagen.
Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3